2022年1月5日水曜日

今年の初詣は4日遅れでおみくじは大吉でした。 This year's first visit was four days late and the fortune was Daikichi.

This year's first visit was four days late and the fortune was Daikichi.

明けましておめでとうございます。今年は4日遅れの初詣に行って来ました。
Happy new year. This year, I went to Hatsumode, which is four days late.


今年のおみくじは2年ぶりの大吉でした。これで13年間で6回大吉になりました。2021年は嚙み合わない年だったので、去年よりはいい年になってくれるのかと気分がよくなりました。今年もよろしくお願いします。
This year's Omikuji was Daikichi for the first time in two years. With this, I became Daikichi 6 times in 13 years. 2021 was a year when we didn't get together, so I felt better if it would be a better year than last year. I look forward to having a good relationship with you this year too.

2021年1月4日
January 4, 2021


2020年 元旦
New Year's Day 2020



今年もよろしくお願いします。


 
written by 仮面サラリーマン

0 件のコメント:

コメントを投稿