2019年5月6日月曜日

Book off was crowded. Did you all have 10 consecutive holidays at the end?

5月3日から6日までブックオフはウルトラセールでした。
Book Off was an ultra sale from May 3rd to 6th.



旅行から帰宅し、何も予定のない10連休の最終日にブックオフに行きました。ウルトラセールという一律20%OFFのセールだったので手元にある不要な本を持って行きました。お店に入ると店内は混んでおりました。通路には買い取りばかりの本が箱で置いてありました。
I came home from the trip and went to Book Off on the last day of the 10 consecutive holidays with no plans. It was a 20% off sale called Ultra Sale, so I brought an unnecessary book with me. When I entered the store, the store was crowded. There was a box of books that I had just bought in the aisle.



本棚に目を転じると、至る所で「大人買い」されてスペースがぽっかり空いてました。

皆さん最後は10連休を持て余して、部屋の整理と兼ねてお店に行ったのではと思いました。

When I turned my eyes to the bookshelf, I found that there was a lot of space for "adult buying" everywhere.

At the end, I thought that I had 10 consecutive holidays and went to the store to organize the rooms.



written by 仮面サラリーマン

0 件のコメント:

コメントを投稿