2024年5月6日月曜日

井上尚弥選手が悪童ネリを撃破しました。  Naoya Inoue defeated Luis Nery.

ボクシング・4団体統一世界スーパーバンタム級タイトルマッチが東京ドームで開催されました。チャンピオンの井上尚弥選手が6ラウンドで撃破しました。

1ラウンドに井上選手がプロ初のダウンを喫するハプニングがありましたが、最後は日本のボクシングファンの胸がすっとする完全撃破でした。

A boxing match for the unified world super bantamweight title of four organizations was held at the Tokyo Dome. The champion, Naoya Inoue, defeated his opponent in the 6th round.

There was a surprising moment in the 1st round when Inoue experienced his first professional knockdown. However, in the end, it was a complete knockout that made the hearts of Japanese boxing fans swell with pride.









 

written by 仮面サラリーマン

0 件のコメント:

コメントを投稿